نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4091
-
الف
+

درگذشت «اوشین»؛ شایعه یا واقعیت

علی‌رغم اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر درگذشت بازیگر نقش «اوشین»، این بازیگر زنده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «اوشین در گذشت»؛ این خبری بود که از شام دیروز به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی نشر شد.

در متن این خبر آمده بود: «یوکو تاناکا» ایفاگر نقش اوشین که در سه سال اخیر برای عوارض ناشی از ابتلا به پوکی استخوان و پارکینسن تحت مراقبت بود؛ سرانجام در شفاخانه ای در توکیو به دلیل نارسایی قلبی از دنیا رفت.

این در حالی است که در رسانه های ژاپنی از درگذشت «هارو آکاگی» بازیگر کهنه کار ژاپنی و یکی از بازیگران نقش های فرعی سریال «سال های دور از خانه» خبر داده بودند.

سریال «اوشین» که نام اصلی آن «سال‌های دور از خانه» بود، سریال ماندگاری محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۳ و دقیق‌تر بخواهیم بگوییم از ۱۵ حمل ۱۳۶۲ هجری شمسی از یکی از کانال های تلویزیونی ژاپن نشر می شد. 

سریال اوشین محبوبیت زیادی نزد مردم یافته و بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی دنیا نشر شده است. حتی برخی «اوشین» را معروف‌ترین شخصیت زن ژاپنی در دنیا می‌دانند.

در این سریال سه بازیگر به نام های آیاکو کوبایاشی (۶ تا ۱۰ سالگی)، یوکو تاناکا (۱۶ تا ۴۶ سالگی) و نوبوکو اوتاوا (۵۰ تا ۸۴ سالگی) ایفاگر نقش اوشین در سنین مختلف بودند که از میان آنها تنها نوبوکو اوتاوا از دنیا رفته است.

این اولین بار نیست که در فضای مجازی و رسانه ها خبر درگذشت یک بازیگر پرآوازه به دروغ نشر می شود و روزی بازیگر کرکتر «لین چان» در سریال «جنگجویان کوهستان» و روزی «آمیتاباچان» را به کام مرگ می فرستند. 

 م ح

نظر شما
ارسال نظر